همشهری آنلاین: بایرن مونیخ بازی برده را با شکست عوض کرد و از دور رقابت‌ها خارج شد.

pandev

از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا سه‌شنبه شب (24 اسفند) هم‌زمان دو دیدار برگزار شد.

در یکی از این بازی‌ها بایرن مونیخ در خانه خود به مصاف اینتر میلان، مدافع عنوان قهرمانی رفت. از آنجایی که دیدار رفت میان دو تیم با پیروزی یک بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسیده بود، این تیم از شانس خوبی برای صعود به دور بعد برخوردار بود و حتی در صورت تساوی نیز می توانست به جمع حاضران در دور یک چهارم نهایی بپیوندد. اما شاگردان فان‌گال که فصلی ناموفق را در بوندس‌لیگا سپری کرده و حتی نگران عدم راه‌یابی به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آتی هستند، از این شانس هم نتوانستند استفاده کنند و با شکست مقابل اینترمیلان از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا موقعیت مربی هلندی این تیم بیش از پیش متزلزل شود.

در این دیدار ابتدا ساموئل اتوئو با گل زودهنگام خود در دقیقه 3 اینتر را پیش انداخت، اما بایرنی‌ها در دقایق 21 و 31 توسط ماریو گومز و توماس مولر به گل رسیدند تا در پایان نیمه اول با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در دقیقه 63 شاگردان لئوناردو، مربی جوان برزیلی اینتر توسط اشنایدر گل تساوی را وارد دروازه بایرن کردند. این نتیجه که می‌توانست بایرن را راهی مرحله بعدی کند تا دقیقه 88 دوام داشت تا این که در این لحظه پاندف تیر خلاص را بر پیکر تیم میزبان وارد کرد تا این تیم در کمال ناباوری دستش از لیگ قهرمانان هم کوتاه بماند.

در دیگر دیدار این مرحله منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان المپیک مارسی فرانسه بود. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه خانگی مارسی با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. در این دیدار اما سرخ‌پوشان انگلیسی موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 بر شاگردان دیدیه دوشان به برتری رسیده و با حذف تیم فرانسوی به مرحله یک چهارم نهایی قدم گذارند. در این دیدار هرناندز در دقایق 5 و 75 برای منچستر گل زد و تک گل مارسی رانیز براون، بازیکن منچستر وارد دروازه خودی کرد.

هرناندز

شامگاه چهارشنبه (25 اسفند) نیز آخرین دیدارهای برگشت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار می‌شود. رئال مادرید از اسپانیا در خانه خود به مصاف المپیک لیون از فرانسه خواهد رفت. بازی رفت بین دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافته بود. مادریدی‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا طلسم لیون را بشکنند، چرا که در سال‌های اخیر هیچگاه موفق نشده‌اند بر حریف فرانسوی خود پیروز شوند.

تیم چلسی لندن هم در خانه خود رویاروی اف ث کپنهاگ از دانمارک قرار خواهد گرفت. از آنجا که چلسی در خانه حریف با دو گل آنلکا به پیروزی دست یافته بود، بعید به نظر می‌رسد که صعود این تیم به دور بعد به مخاطره افتد.

 

کد خبر 130595
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز